top
حجاب فرزند، شفیع پدر و مادر است/ در امر حجاب، مرد عمل می خواهیم

حجاب فرزند، شفیع پدر و مادر است/ در امر حجاب، مرد عمل می خواهیم

کار گروه فرهنگی،پرتال جامع و تخصصی کودک:امروزه متأسفانه پسروی در امرحجاب و ارزشهای اسلامی را در جامعه شاهد هستیم پس ضروری است به کسی که در راه حجاب حرکت می کند کمک کنیم و نباید بر سر راه کسی که در حال حرکت است سنگ اندازی کرد.

حجاب فرزند، شفیع پدر و مادر است/ در امر حجاب، مرد عمل می خواهیم

حجت الاسلام میریحیی میرفتحی زاده در چهارمین همایش طرح ملی دختران نسیم عفاف ارومیه اظهار داشت: مسئولین جامعه ما می گویند که بد حجابی در جامعه و بخصوص در دانشگاه ها غوغا می کند. اما ما با تمام توان خود در خدمت استان شهید پرور آذربایجان غربی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نگرانی صرف مسئله حجاب، به درد حجاب نمی خورد؛ افزود: به گفته امام خمینی(ره)، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است نه انقلاب سیاسی و اقتصادی و باید برای فرهنگ هزینه کرد.

میرفتحی زاده ادامه داد: امروزه متأسفانه پسروی در امرحجاب و ارزشهای اسلامی را در جامعه شاهد هستیم پس ضروری است به کسی که در راه حجاب حرکت می کند کمک کنیم و نباید بر سر راه کسی که در حال حرکت است سنگ اندازی کرد.

وی با اشاره به نقش علما و دلسوزان در امر حجاب گفت: امیدواریم علما و حامیان حجاب به کسانی که در این راه تلاش می کنند؛ آن ها را در این راه یاری دهند.

این مقام مسئول افزود: حجاب فرزند شفیع پدر و مادر است؛ چون حجاب نماد حضرت فاطمه زهرا(س) در روزگار امروزی است و فرد با حجاب به ولایت و ائمه کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مراحل تربیت دینی از خانه شروع می شود و یکی از عوامل بدحجابی، نشناختن خداوند و عدم معرفت به خداست اظهار کرد: بد حجابی نوعی خسارت به دستورات الهی است؛ چون معرفت الهی در فرد بدحجاب وجود ندارد.

دبیر اجرائی مرکز حجاب ریحانة النبی ارومیه تصریح کرد: باید این نکته را بدانیم که عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید گناه کرد که مجموعه ریحانة النبی به سوی مربی محوری گام برمی دارد و این مربیان نیز خود، نماد ذاتی حجاب هستند.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانة النبی افزود: انسجام بخشی به فعالیت ها و انجام مشاوره های کاربردی از دیگر راهبرد های ما بوده است.

وی اضافه کرد: سوال اینجاست که میلیاردها ریال هزینه صرف می شود و آیا اینها درد حجاب را درمان می کنند؟! اگر دغدغه نهادینه شدن حجاب را داریم؛ باید همه ما از طرح نسیم عفاف حمایت کنیم.

دبیر اجرائی مرکز حجاب ریحانة النبی ارومیه گفت: اولین کتابخانه تخصصی حجاب، اولین خبرنگاران افتخاری حجاب و اولین سایت خبری و علمی در این موسسه شروع به کار کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: این مجموعه الگو دهی حجاب در کشور را بر عهده دارد؛ ولی امروزه، در امر حجاب مرد عمل می خواهیم.

 



مرتبه
مرتبه
ف.س.ف
1393/12/23 - 06:42
لوازم التحریر با طرح بچه های محجبه به جای طرح های کارتون ها خارجی بسیار موثر خواهد بود
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات